Skocz do zawartości


Need For Speed Shift


  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
66 odpowiedzi w tym temacie

#61 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 06 październik 2009 - 20:56

aaaalbo nawet lepiej, ze kolejny tytul bedzie kontynuacja Need For Speed Most Wanted!
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#62 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 06 październik 2009 - 21:09

Sądzę że na razie chyba nikt nie zdecyduje się na tego typu grę wyścigową osadzoną w realiach nielegalnych wyścigów bo to się zwyczajnie w świecie przyjadło konsumentom przez właśnie kilka lat nieudolnych produkcji elektroników.

Sama forma nowego nfs'a jest wg. mnie bardzo ciekawa dużo oponentów na torze którzy walczą o pozycje niekiedy samemu ponosząc klęskę lądując na badach czy dobrze blokując manewry wyprzedzania jeżeli zostałoby to połączone z lepszym modelem zniszczeń lekko poprawioną fizyką i modelem jazdy to to można byłoby powiedzieć że gra jest niemal idealna bo graficznie przedstawia się bardzo ładnie podobnie jak i od strony audio (dźwięk na kinie domowym dobrze oddaje atmosferę gry).

Jeżeli w przyszłym roku panowie z EA pójdą śladami mistrzów kodów i tak jak oni poprawią poprawią swoje tegoroczne dzieło to być może będzie ono mogło nawet konkurować z forza czy gt5.

Dodaj obrazek


#63 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 06 październik 2009 - 22:33

ale wlasnie chodzi o to ze imo nie potrzeba kolejnej symulacji - w NFS podobala mi sie ta lekka 'glupkowatosc' bijaca z most wanted, zwlaszcza uciekanei przed policja.. carbon i undercover im sie nie udaly, co nie znaczy ze nie da sie tego zrobic ponownie, zwlaszcza gdy do pracy wezma sie panowie z (bacznosc) CRITERION (spocznij), krolowie wyscigow i mistrzowie wszystkiego. Albo niech dalej robia Burnouta, wszak to nawet lepszy pomysl niz kolejny NFS.
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#64 szynszylak

szynszylak

    ADMIN niepokorny

  • Root Admin
  • 1487 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Wysłany 08 październik 2009 - 22:47

Mi się najbardziej podobał NFS: undergrond (dwójka już nie).

Lubię klasyczny model rozgrywki - wybieram furę, wyścig, trasę i do przodu.

Tak jak w Burnout 3, Burnout 2, PGR i właśnie NFS:U. Taki arcade lubię.

Tutaj jest jakaś próba zrobienia takiego pro arcade - nie trafia to do mnie. Albo jedno, albo drugie.

Grafa spoko i wogóle szacun, że w końcu jakoś to ogarneli - napewno jedna z bardziej udanych gier EA.
Napewno znajdzie rzeszę nabywców, ale mnie do nich proszę nie zaliczać.

=================
Kozak, jest to słowo pochodzenia tatarskiego i wykłada się jakoby chudy pachołek, zdobyczy sobie szukając, nikomu poddany, za pieniądze komu chce służy.Dodaj obrazek
=================


#65 cypers

cypers
  • Użytkownicy
  • 498 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Informatyka i konsole.

Wysłany 27 marzec 2010 - 13:14

Nie pamiętam, czy wypowiadałem się w tym temacie ale uważam, że model jazdy w Shifcie jest dziwny. To znaczy, że samochód potrafi wpaść w poślizg przy każdej prędkości, drifty przy wyższych poziomach trudności to droga przez mękę. Ogółem 7/10.

Dodaj obrazek
Take the Magic: The Gathering 'What Color Are You?' Quiz.

| PC | PS2 | PSP | NDSL| X360 - padło to padło | Black Wii | SNES |

#66 michu123

michu123
  • GoodFellas
  • 1167 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Wieluń

Wysłany 27 marzec 2010 - 23:51

Ja jakiś czas temu wymieniłem swoją kopię na Fife 10. Zachwyty z poprzedniej strony mi przeszły i model jazdy zaczął mnie poprostu wpieniać (chociaż nie wiem, jak bym się starał, to każdy zakret pokonuje się poślizgiem). Do tego dochodzi fakt, że grając na G25 nawet jak ustawi się wyłączone sprzęgło, to i tak nie trzeba dusić pedału bo bez niego biegi zmieniają się na luzie. Na Nurburgringu który uwielbiam poprostu nie dało się jeździć. Niby ma to być coś pomiędzy arcade a symulacją, mimo to nawet w Forzy 3 z wyłączonymi asystami łatwiej nad samochodem zapanować (nawet dość mocnym).
Dodaj obrazek

#67 Mariusz:):):)

Mariusz:):):)
  • Nowy
  • 7 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 31 marzec 2010 - 11:03

NFS SHIFT TO GRA ZAJEBISTA:)




0 użytkownik(ów) czyta ten temat

0 użytkownik(ów), 0 gości, 0 anonimowy(ch)