Skocz do zawartości


Jaki TV do PS3?


  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
790 odpowiedzi w tym temacie

#781 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 09 marzec 2012 - 19:46

Zobacz postkoksownia18, o 09 marzec 2012 - 08:43 , napisał:

Nom przestało :D
nie moge znaleźć albo niema albo nie umiem szukać
to idz i napraw zamiast pytac na forum
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#782 Kentucky

Kentucky
  • Nowy
  • 4 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Travis Country, Texas
  • Interests:Ps3 game's, Horror Films, Cinema

Wysłany 10 lipiec 2012 - 16:13

No właśnie, ostatnio rozmyslalem nad tym tematem. Posiadam dośc stary telewizor, bardzo przyjemnie się na nim gra, no ale chyba przyszedł czas aby zakupić pożądny TV do mojego Ps3.

Chciałbym kupić monitor/ tv niezbyt duży. Tzn. Nie jakąś ogromną plazmę, ale też nie jakiś mały monitor do komputera. Tak coś na granicy. Jakiś monitor Lcd, płaski i w miaęe tani. Polecicie coś?

I'm sorry I killed five people, okay? ~ Gary Alan Walker


#783 demien1

demien1
  • Nowy
  • 2 Postów:

Wysłany 27 grudzień 2012 - 16:57

Witam.

Chce poznąć opinię co do TV LG LM620S

#784 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 27 grudzień 2012 - 17:30

To uzyj googla, probowales?
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#785 demien1

demien1
  • Nowy
  • 2 Postów:

Wysłany 27 grudzień 2012 - 17:36

na googlach, nic scegolnego nie pisze. I chce sie poznacna was, bo juz trovhe w tym temacie siedzicei.

#786 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 27 grudzień 2012 - 21:40

Wyedytuj swoj post prosze.
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#787 Grandi

Grandi
  • Użytkownicy
  • 853 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Bilsko
  • Interests:PS3

Wysłany 27 grudzień 2012 - 22:09

Tak moze siedzimy w tym ale nie mamy każdego TV swiata i nie opiszemy co i jak. Być moze trafisz na kogos na forum kto ma ten TV i Ci o nim opowie ale prędzej mój sąsiad znormalnieje.

Dodaj obrazek
Dodaj obrazek
Dodaj obrazek


#788 pankiller123

pankiller123
  • Nowy
  • 18 Postów:

Wysłany 01 luty 2013 - 21:33

witam mam pytanie co do monitoru (LG IPS234V-BN) oczywyście posiada hdmi full hd.

jakie są wasze opinnie moze ktos z was posiada ten o to monitor i ma podlaczana konsole (ps3,xbox360)

chodzi mi tez o cene (http://allegro.pl/mo...2941305991.html) czy za ta cene dostane rownie dobry monitor z FULL HD, i jaki podajcie cene i model.

( https://www.youtube....h?v=EO_SPV3bL1s ) tu macie filmik z tym monitorem oraz podlaczona konsola ps3 (ps3 4:40 crisis 2 demo)

znalazlem tez filmik z podlaczona konsola xbox360 i odpalenu battlefield 3 (https://www.youtube....h?v=cwc3D-fIPZA)

tu macie dokladny opis monitoru (http://torx.pl/p/164...--monitory.html)

prosze o wasze zadanie czy monitor jest wart tej ceny czy zanjde cos lepszego w tej samej cenie

Edytowanie przez pankiller123, 01 luty 2013 - 21:41 .


#789 Krvit

Krvit
  • Nowy
  • 4 Postów:

Wysłany 04 marzec 2013 - 15:58

Opinie o tym modelu znajdziesz tutaj. Ja bym jednak zastanowił się nad LG E2351VR-BN - moim zdaniem lepszy wybór.

#790 Gorgonek

Gorgonek

    Sod Off Baldrick

  • Użytkownicy
  • 7041 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Tutaj

Wysłany 04 marzec 2013 - 21:17

Żarty sobie robisz? Matryca TN ma być lepsza od IPS? :rofl:

Dodaj obrazek


#791 RainbowDash^

RainbowDash^
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 25 wrzesień 2013 - 17:32

Witam! Od jakiegoś czasu szukam monitora do Ps3. Znalazłem coś takiego: http://www.saturn.pl...-868964#opinion co myślicie? Zależy mi na jak najmniejszym input lagu jeśli ktoś wie ile ms wynosi input lag w tym wypadku to bardzo proszę o napisanie tego.

Pozdrawiam.




0 użytkownik(ów) czyta ten temat

0 użytkownik(ów), 0 gości, 0 anonimowy(ch)