Skocz do zawartości


Głośniki do PS3 - pytania.


  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
84 odpowiedzi w tym temacie

#31 taziorro

taziorro
  • Nowy
  • 13 Postów:

Wysłany 28 lipiec 2007 - 08:33

Dzięki za wyprostowanie w takim razie bez wydania około 1000 nie ma szans na dobry dzwięk.

#32 iniemamocny

iniemamocny

    Sóperbochater ;p

  • Moderatorzy
  • 7746 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Wa-wa
  • Interests:No interests.

Wysłany 28 lipiec 2007 - 11:51

marcinps2 napisał:

taziorro napisał:

Fajne te głośniki , ale wydaje mi się że ps3 miało nie wymagać dekodera bo samo generuje dzwięk 5 na 1 , a te głośniki mają wbudowany dekoder dlatego są takie drogie. To tak samo jagby kupować głośniki i dvd z dekoderem z czego głośniki kosztują jakieś 250-350 reszta to dvd. Dlatego teoretycznie wystarczy podpiąć zestaw głośników przez wejście optyczne i niezawracać sobie głowy dekoderem króry jest zbędny (chyba) , tylko jak to zrobić , czy wogule jest to możliwe i czy nie pogorszy to jakości dzwięku?

Co za głupoty... musisz mieć dekoder. Ps3 nie ma karty muzycznej tylko Cella robi za dźwięk a do jego odbioru trzeba mieć amplituner lub dekoder DD5.1 lub lepszy z optykiem. I pokaż mi głośniki z wejściem optycznym ale bez dekodera, chyba takich nie ma... :wink:
Sorry, ale przez HDMI nie idzie dzwięk do TV? Jak moze nie mieć karty muzycznej??!
Dodaj obrazek

#33 marcinps2

marcinps2
  • the bananowicze
  • 3967 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 28 lipiec 2007 - 15:27

HDMI lub optyk idzie dźwięk aby mieć 5.1 Tylko ja tego nie rozumiem jak z jednego kabla HDMI można podłaczyć 5.1-7.1 i TV jednoczesnie...przecież w tv nie ma 5.1 :lol: a nawet ja w jakimś jest to co to za dzwięk...moje pierdziawki creativy grały by lepiej.

Co do dźwięku to nie ma karty dźwiekowej :)

Cytuj

"DŹWIĘK: - dekoder Dolby Digital 5.1, DTS (za przetwarzanie odpowiedzialny jest procesor)."

http://www.scientifi...t...0&Itemid=74

wpisz w gogle.pl - ps3 cell odpowiada za dźwięk

Niby robi za dekoder ale jakie głośniki nie mają dekodera 5.1 ale mają wejście optyczne? :eek: na pewno nie moje...

ps. i tez coś tu nie gra, bo ps3 ma też 7.1 ale po HDMI :?

ps2. Coś też czytałem o burnoucie paradise w n+, że jeden rdzeń przeznaczą na sam dźwięk i wszystko z nim związane (w przypadku wersji na Ps3) :wink:
Jestem niedoklepanym zakutym łbem, dlatego pousuwałem sobie posty!

#34 iniemamocny

iniemamocny

    Sóperbochater ;p

  • Moderatorzy
  • 7746 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Wa-wa
  • Interests:No interests.

Wysłany 28 lipiec 2007 - 15:47

No dobra, stricte nie ma moze karty dźwiękowej, ale skoro cell ma zaimplementowany dekoder dźwięku, to jakieś urządzenie dźwiekowe konsola posiada. A to ze nie ma dekodera DD, DTS itp,, to juz co innego.
Dodaj obrazek

#35 deadeye

deadeye
  • Użytkownicy
  • 3200 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec

Wysłany 28 lipiec 2007 - 19:55

marcinps2 napisał:

Tylko ja tego nie rozumiem jak z jednego kabla HDMI można podłaczyć 5.1-7.1 i TV jednoczesnie...przecież w tv nie ma 5.1 :lol: a nawet ja w jakimś jest to co to za dzwięk...moje pierdziawki creativy grały by lepiej.
lol, jakbys nie wiedzial to dekodery kombatybilne z hdmi maja przelotke - ps3 podlaczasz do dekodera, a dekoder do tv. co do muzyki, to oczywiscie ma uklad dzwiekowy - chocby konwenter DC/AC i przetworniki, przeciez dzwiek musi sie przeniesc z postaci cyfrowa na analog np. na wyjsciu na chinche

#36 marcinps2

marcinps2
  • the bananowicze
  • 3967 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 28 lipiec 2007 - 21:50

deadeye napisał:

lol, jakbys nie wiedzial to dekodery kombatybilne z hdmi maja przelotke - ps3 podlaczasz do dekodera, a dekoder do tv.

Aha dzięki nie wiedziałem :)

A powiedź jeszcze po co w nowych tv są teraz wejścia optyczne montowane?
Jestem niedoklepanym zakutym łbem, dlatego pousuwałem sobie posty!

#37 ariel_matrix

ariel_matrix
  • Nowy
  • 123 Postów:

Wysłany 01 sierpień 2007 - 11:28

Marcin to są wyjścia optyczne :)


i one służą do tego byś mógł podłączyć kablem optycznym zestaw kina domowego i za jego pośrednictwem mieć dźwięk 5.1
czyli reasumując nie potrzebny jest jakiś amplituner czy coś...tylko wystarczy podpiąć ps3 poprzez hdmi do tv i wtedy z tv do urządzenia dziwiękowego które ma wejście optyczne kabelkiem optycznym :)

#38 rogalmr

rogalmr
  • Nowy
  • 305 Postów:

Wysłany 20 wrzesień 2007 - 14:17

Witam, kumpel się pyta jak podłaczyc te głośniki
http://allegro.pl/it..._gwar_24mc.html
do tego kabla
http://www.ultima.pl...nakebyte/i4650/
Potrzeba jakieś przejsciówki, bo ja mam podobne głośniki ale od nich idzie tylko jeden kabelek zielony, a w tym kablu rgb są az 3 wejscia na dźwięk, powie mi ktoś jaką to potrzeba przejsciówke?

#39 deadeye

deadeye
  • Użytkownicy
  • 3200 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec

Wysłany 20 wrzesień 2007 - 17:48

rogalmr napisał:

Witam, kumpel się pyta jak podłaczyc te głośniki
http://allegro.pl/it..._gwar_24mc.html
do tego kabla
http://www.ultima.pl...nakebyte/i4650/
Potrzeba jakieś przejsciówki, bo ja mam podobne głośniki ale od nich idzie tylko jeden kabelek zielony, a w tym kablu rgb są az 3 wejscia na dźwięk, powie mi ktoś jaką to potrzeba przejsciówke?
to sa glosniki 5.1, zeby miec dzwiek 5.1 w grach musialby miec dekoder dzwieku przestrzennego. jak wystarczy mu stereo to wystarczy podlaczyc 2 wyjscia z tego kabla (bo tylko 2 sa do dzwieku) do czegos takiego http://allegro.pl/it...zdo_2x_rca.html i do tego juz tenze zielony kablek od glosnikow

#40 rogalmr

rogalmr
  • Nowy
  • 305 Postów:

Wysłany 21 wrzesień 2007 - 06:17

ale jak podłączyć tą przejściówkę do tego kabla RGB jakim innym kablem?? prosze mi powiedziec
A mozesz pokazac przykładowy dekoder do tych 5.1, tani ?:>

#41 marcinps2

marcinps2
  • the bananowicze
  • 3967 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 21 wrzesień 2007 - 06:40

rogalmr napisał:

ale jak podłączyć tą przejściówkę do tego kabla RGB jakim innym kablem?? prosze mi powiedziec
A mozesz pokazac przykładowy dekoder do tych 5.1, tani ?:>

Ja mam taki dekoder i polecam (ciężko go kupić)
Dodaj obrazek
Jak go zdobędziesz to podłączasz kabelkiem optycznym z ps3 a do dekodera głośniki wgl bedzie wszystko w instrukcji :wink:

Lub taką przejściówkę wtedy masz 5.1PLII góra czyli stero w pięciu głosnikach :wink:
Dodaj obrazek
nie wiem gdzie to kupisz :)
Jestem niedoklepanym zakutym łbem, dlatego pousuwałem sobie posty!

#42 rogalmr

rogalmr
  • Nowy
  • 305 Postów:

Wysłany 21 wrzesień 2007 - 13:39

a te głośniki
http://allegro.pl/it...4m_ir_mex_.html
do tego kabla rgb
http://www.ultima.pl...nakebyte/i4650/
Z głośników idzie jeden zielony, ale tą przejsciówką chyba ich nie połącze?
http://allegro.pl/it...zdo_2x_rca.html
Przeciez tam są inne wtyki przy tym kablu rgb...

#43 deadeye

deadeye
  • Użytkownicy
  • 3200 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec

Wysłany 21 wrzesień 2007 - 13:41

podlaczysz :) w tym kablu RGB masz taki panel z 3ma okraglymi wyjsciami, masz tam biale i czerwone i do tego musisz podlaczyc przejsciowke (te 2 biale zlacza) - tyle ze prawdopodobnie to nie bedzie pasowac do siebie, wiec musisz miec jakis krotkie kabelki zeby to podlaczyc. i z drugiej strony tej przejsciowki z allegro podlaczasz glosniki

#44 rogalmr

rogalmr
  • Nowy
  • 305 Postów:

Wysłany 21 wrzesień 2007 - 13:46

Mozesz mi pokazac te krótkie kabelki? np z allegro?

#45 deadeye

deadeye
  • Użytkownicy
  • 3200 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec

Wysłany 21 wrzesień 2007 - 13:48

najprosciej jednak kupic cos takiego (wtedy nie potrzebujesz tego do czego dawalem linki wczesniej):
http://allegro.pl/it...5m_hq_8087.html
http://allegro.pl/it...tereo_7323.html

podlaczasz te kabelki do zlacza RGB bialego i czerwonego, a z drugiej strony podlaczasz ta podwojna dziurke i do tego glosniki :) w ten sposob najprosciej podlaczysz kazde glosniki 2.1. upewnij sie tylko ze to z drugiego linku ma z obu stron wejscia jack 3,5 mm

#46 rogalmr

rogalmr
  • Nowy
  • 305 Postów:

Wysłany 21 wrzesień 2007 - 13:54

A mógłbys jeszcze pokazac mi jakiś krótszy kabel ten co podałes ? bo ma on az 5m to troche będzie mi się walic, z góry dzięki :)

ps. ok znalazłem :)

#47 sero2004

sero2004
  • Użytkownicy
  • 61 Postów:

Wysłany 17 grudzień 2007 - 21:09

Witam

Mam Ps3podpiety do monitorka przez HDMI i teraz niewiem jakie przejscowki mam kupic zeby podpiac konsole do straych glosnikow komputerowych bardzo prosze o pomoc

#48 gromel

gromel
  • Nowy
  • 4 Postów:

Wysłany 06 styczeń 2008 - 08:47

Wiem że dużo narzeka na cenę, ale jednak Logitechy Z-5500 są nie do pobicia.
Zauważcie że to nie tylko głośniki do konsoli, ale kompletny zestaw jak ampli + kolumny.
Ja do nich mam podłączone PS3 + PC'et + Nbox. Grają rewelacyjnie, warte każdej złotówki.

PS. "Puszczanie audio po HDMI do telewizora, to tak samo jakby PS3 podpiąć pod stary TV kineskopowy 21cali.

#49 Yabollek007

Yabollek007
  • Nowy
  • 22 Postów:

Wysłany 30 styczeń 2008 - 18:44

Mam do was pytanie , a mianowicie : czy do PS3 da sie podłączyć zwyczajne głośniki od komputera? Moje głośniki to : MediaTech MT337. A jeśli sie da, to jak ? Jeśli nie, to jakie kupić ( cena do 200zl). Kino domowe nie wchodzi w grę, gdyż PS3 będzie podłączone do monitora PC przez hdmi.

#50 krupek1

krupek1
  • GoodFellas
  • 2060 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Jestem z miasta.

Wysłany 30 styczeń 2008 - 18:50

bezposrednio do ps3 nie da sie podlaczyc glosnikow.Jedli masz monitor z wejsciem audio to do niego podlaczasz glosniki.Jesli nie to musisz poszukac kabla HDMI,ktory ma wejscia na dodatkowe AUDIO(tak jak RGB),chociaz nie wiem,czy takie istnieja.Gdybys chcial podlaczyc ps3 do tv to sprawa bylaby latwiejsza poniewaz tv maja wyjscie audio...

#51 Yabollek007

Yabollek007
  • Nowy
  • 22 Postów:

Wysłany 02 czerwiec 2008 - 19:32

Co prawda PS3 mam od miesiaca, ale dopiero teraz decyduje sie na dodanie tego wpisu. Z pewnoscia sa osoby, ktore maja dylemat co do wyboru glosnikow do PS3. Osobiscie polecam glosniki modecom MC-2050. Jest to idealne rozwiazanie dla osob majacych PS3 podlaczone do monitora i nie chca wydawac duzych pieniedzy na naglosnienie. Za glosniki zaplacilem 180zl. Chwale sobie jakosc dzwieku, jest naprawde b. dobra, jesli chodzi o glosnosc to rowniez nie mam zadnych zastrzezen. Znieksztalcenia powstaja jedynie na najwyzszych poziomach glosnosci, jednak i tak praktycznie rzecz biorac sie z nic nie korzysta, gdyz jest to poprostu za glosno. Dodatkowa zaleta jest takze to, ze mozna miec rownolegle do nich podlaczonego PCta, i przelaczac miedzy zrodlami dzwieku ( z konsoli i PCta ) za pomoca pilota dolaczonego do zestawu.

#52 Walküre

Walküre
  • Konsolinka
  • 822 Postów:
  • Gender:Female

Wysłany 03 czerwiec 2008 - 10:38

Zobacz postgromel, o 6.01.2008, 8:47, napisał:

Wiem że dużo narzeka na cenę, ale jednak Logitechy Z-5500 są nie do pobicia.
To sobie wyobraz Zeusy(Tonsil) a do tego jakis konkretny wzmacniacz :D

#53 Dzimbo

Dzimbo
  • Nowy
  • 12 Postów:

Wysłany 03 czerwiec 2008 - 16:50

Yabollek007 jak masz podłączone te głosniki?

#54 Yabollek007

Yabollek007
  • Nowy
  • 22 Postów:

Wysłany 03 czerwiec 2008 - 20:22

W zestawie z glosnikami jest wzmacniacz. Podlacza sie do niego 2 satelitki i subwoofer, zostaja 2 wejscia chinche i jedno jack. Dzwiek z PS3 idzie zwyklym kablem AV ( dodawanym do konsoli ) wlasnie do tych dwoch chinchow, natomiast kompa mam podlaczonego przez jacka.

#55 sniperwolf

sniperwolf
  • Nowy
  • 27 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Stalowa Wola/podkarpackie

Wysłany 03 czerwiec 2008 - 22:15

Zobacz postYabollek007, o 2.06.2008, 20:32, napisał:

Jest to idealne rozwiazanie dla osob majacych PS3 podlaczone do monitora i nie chca wydawac duzych pieniedzy na naglosnienie.

Nie kumam wogóle takiego podejścia, stać cię na ps3 ? stać na monitor/lcd/plazme albo jakiś inny konkretny odbiornik a nie stać na konkretne głośniki do ps3 ? to równie dobrze można by grać na czarno-białym monitorku z początku lat 80.
Wg mnie najlepszym i najtanszym rozwiązaniem jest zakup zestawu głośników kina domowego z wejściem optycznym. Za przeciętny zestaw przyjdzie nam zapłacić około 600 - 800 zł wystarczy dobrze poszukac po aukcjach i sklepach internetowych. Bynajmniej ja gdzies tyle wydałem na swoje a kupowałem przeszło rok temu. Jestem wielce zadowolony, a teraz na bank jest gdzies taniej.

#56 Yabollek007

Yabollek007
  • Nowy
  • 22 Postów:

Wysłany 04 czerwiec 2008 - 13:35

"to równie dobrze można by grać na czarno-białym monitorku z początku lat 80." Jesli nie slyszales jak graja, to prosze : nie krytykuj ;] Glosniki graja bardzo czysto, jakosc dzwieku jest b dobra. Oczywiscie, ze nie sa to Z5500, ale nie kosztuja tez 1000zl. Wydawac 600-800zl w moim przypadku nie ma sensu, gram na monitorze a w moim pokoju ciezko byloby rozstawic wiekszy zestaw ( 5.1 ), teraz mam te glosniki 2.1 i naprawde jestem bardzo zadowolony. Gdybys uslyszal jak brzmi na nich motorstorm, albo burnout paradise, to z pewnoscia zmienilbys zdanie co do ich jakosci. To nie sa glosniki za 50zl, zeby je porownywac do czarno-bialego monitora.

#57 lipek

lipek
  • Nowy
  • 2 Postów:

Wysłany 01 grudzień 2008 - 20:18

mam pytanie czy ktos sprawdzal czy kabel z koncowkami optyczna/jack dziala mianowicie chodzi mi o to ze chce sobie kupic ps3 i tak mam monitor do ktorego bedzie on podlaczony kablem hdmi/dvi wiec problem z obrazem w zasadzie rozwiazany ale teraz dzwiek myslalem wlasnie o tej przejscowce optyczne/jack poniewarz mam glosniki gigaworks 550 i nie mam w nich wyjscia optycznego tylko wlasnie nie wiem czy to zadzaila bez dekodera, zas drogi sposob to kupieni kabla componet chinch ktory ma na wyjsciu 3 kabelki od obarzu i 2 od zwieku do tego pzrejsciowe z chinch do dvi a do dzwieku podlaczyc przejsciuwke chinch w yjsciem na jack. nie wiem co wybrac i nie wiem czy wogole cokolwiek zadziala jak ktos robil cos podobnego albo mial taki problem prosze o dpowiedz

Pozdrawiam

#58 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 01 grudzień 2008 - 20:44

Dźwięk możesz uzyskać za pomocą zwykłego kabla dołączonego do konsoli a obraz puścić tak jak chcesz czyli przez HDMI-DVI. Wg. mnie podpięcie takiego zestawu 5.1 od kompa mija się z celem bo nie uzyskasz dźwięku przestrzennego tylko zwykłe stereo a zastosowane przejściówki do tego celu jeszcze pogorszą sprawę. To już lepiej przepuścić dźwięk przez komputer i wyrzucić do na 5.1 jeżeli masz dobrą kartę uzyskasz tym samym nie najgorszą jakość dźwięku. A jak nie to to można kupić katę z wejściem optycznym.

Dodaj obrazek


#59 lipek

lipek
  • Nowy
  • 2 Postów:

Wysłany 01 grudzień 2008 - 21:27

aha ok dzieki za podowiedz :)

#60 tajny

tajny
  • Użytkownicy
  • 638 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 27 styczeń 2009 - 11:58

Mam pytanie do ludzi obeznanych w temacie bo ja jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o sprawę głośników. Chciałbym pod PS3 podpiąc jakiś zestaw 5.1. Z tego co poczytałem to najlepszym rozwiązaniem dla mnie będzie chyba jakiś zestaw kina domowego. Z tym że fundusze jakimi dysponuje są mocno ograniczone (500-750zł). Możecie coś polecic w tym przedziale cenowym? Ważne jest żeby kolumny były małe z możliwością powieszenia ich na ścianie. I jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwośc podpięcia dźwięku z TV pod takie kino domowe?

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowanie przez tajny, 27 styczeń 2009 - 11:59 .





0 użytkownik(ów) czyta ten temat

0 użytkownik(ów), 0 gości, 0 anonimowy(ch)