Skocz do zawartości


Karta pamięci w PS2


  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
396 odpowiedzi w tym temacie

#31 # BERION #

# BERION #

    3xNIE

  • Moderatorzy
  • 8926 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:rom0:/
  • Interests:Stare graty (konsole/kompy), gry, game-hacking i reverse engineering. A co? :}

Wysłany 03 grudzień 2007 - 01:01

Doszły dziś do mnie fajne fotki (thx AlexMastah).
Z racji tego faktu uzupełniłem nieco mój/nasz FAQ o rozpoznawaniu podrobionej memorki.

"Na kartach podrobionych można dostrzec nieregularne odstępy, tak pomiędzy literkami jak i napisami. Krążą po sieci różne dziwne teorie na temat serii i oznaczeń. Na powyższych zdjęciach widoczne są karty wyprodukowane w Chinach z literką "F" i numerze serii (org.) 07-04 i (fake) 04-04. Znam mnóstwo osób które mają oryginalne produkty i identyczne oznaczenie, ba karty te również zostały wyprodukowane w Chinach. Osobiście posiadam memorkę made by Japan z literką "K" serii 01-04, która również jest oryginalna. Czy to jest dobry trop ciężko stwierdzić nie mając na co dzień do czynienia z każdą z serii i podrobionymi kartami. Osobiście radziłbym sugerować się odstępami pomiędzy literkami, o czym wspomniałem na początku tego akapitu.

Powierzchnia w miejscu na nalepkę na oryginalnych kartach jest znacznie gładsza od tej w innych częściach. Podobnie zresztą jak cała faktura karty (w tym i jakość plastiku). Ponadto w oryginalnym produkcie wcięcia są zdecydowanie głębsze (są ostrzejsze i bardziej agresywne) - w podróbkach obłe.

Na papierowej okładce oryginalnej karty, napis PlayStation 2 jest nieco jaśniejszy i posiada delikatne wyżłobienia.

UWAGA: nie wiadomo jak długo te informacje będą aktualne i czy całkowicie wyczerpują temat nieoryginalnych kart pamięci!"

Fotki w FAQ:
http://konsole.cdrin...faq/strona7.php

Co o tym sądzicie? Pytanie to kieruję głównie do poszkodowanych.

#32 hms84

hms84
  • Nowy
  • 3 Postów:

Wysłany 05 grudzień 2007 - 00:03

Witam!
Jestem nowy na forum, potrzebuje pomocy :o

Kupilem nowe ps2 slim (77004), od kolegi pozyczylem karte pamieci (podrobke) i wszystko dzialalo jak nalezy:) Mialem kupe radochy :D
Zamowilem na allegro karte i pada - wygladaja jak oryginaly (pudelka,napis black,made in china itd - co nie co czytalem;) ) wiec nie mam zastrzezen, dostalem paragon ktory upowaznia do 12 miesiecznej gwarancji.
Narazie mam tylko 2 gry (oryginalne oczywiscie- nie przerabiam konsoli) NFSU oraz GOW.
Przekopiowalem save'y na nowa karte i NFS nie bylo problemu, ale kiedy odpalilem GOW podnioslo mi sie cisnienie(sic!)
No memory card sprawdz slot itd co to ma byc? Z oryginalem problem??? a podroba (notabene wyglada tak samo-rozni sie troszke czcionka i wymiarem,pozatym jak orginal) dziala bez problemu...

Oto link do aukcji:
http://allegro.pl/it...8mb_do_ps2.html
od nich kupilem tez pada,co do jakosci wykonania i co za tym oryginalnosci nie mam zastrzezen.

Co mam zrobic? Czy jest jakis sposob na formatowanie karty na nieprzerobionej konsoli?
Kupowanie nowej w sklepie w tej chwili tez dopada bo kupilem duzo gier (org.) ktore sa w drodze i wysypalem sie kasy... ;(
Prosze o pomoc

Pozdrawiam!

#33 ffgriever

ffgriever

    TMPGFitG

  • Moderatorzy
  • 1949 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Jelenia Góra

Wysłany 05 grudzień 2007 - 11:17

Za tą cenę oryginał? Chyba śmieszny jesteś. Fromatowanie nic nie da.

Sprzedawca oczywiście doskonale wie co sprzedaje, ale nic nie zrobisz, bo będzie udawał głupa (w końcu wyglądają jak oryginalne, tak też są opisane).

#34 # BERION #

# BERION #

    3xNIE

  • Moderatorzy
  • 8926 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:rom0:/
  • Interests:Stare graty (konsole/kompy), gry, game-hacking i reverse engineering. A co? :}

Wysłany 05 grudzień 2007 - 12:40

@hms84
Porównaj tą swoją niby oryginalną ze zdjęciami w linku poniżej i podziel się spostrzeżeniami.
http://konsole.cdrin...faq/strona7.php

#35 consoloman

consoloman
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 06 grudzień 2007 - 23:25

HMS84 - tak się składa, że miałem tą niezwykłą przyjemność kupienia tego szajsu na tej samej aukcji co TY. Karta wg mnie jest tanią chińską podróbą ze śmieci. Kartę kupiła moja żona na prezent wierząc w zapewnienia o oryginalności tej karty (goscio na aukcji bezczelnie pisze że to oryginał). Wg mnie nie działa jak należy. W porównaniu do org. np w uLaunchELF potrzebuje trochę czasu (w porcie 2) zanim konsola ją wykryje, czasem za 3 razem. Do tego nie startuje mi uLauchELF po naciśnieciu R1 przy starcie bo karta chyba potrzebuje kilku sekund by ja ps2 wykryło. Dopiero jak po chwili zresetuje kosolke to UlauchElf odpala (raz na 5-8 razy). Pokazywała też błędnie dostępne miejsce jak ja testowałem. Nie wiem jak z sejwami i z grami bo szczerze to boje się ją wkładać do portu teraz. Szukałem informacji na ten temat i skusiłem się na zrobienie porównania moich 2 kart oraz wrzuciłem jeszcze jedno zdjęcie karty kolegi co też jest raczej podróbą - jakość wykonia i użyte elementy ze śmieci, pamięci stylizowane na SAMSUNG itd. Giną mu sejwy i też cuda sie dzieją. (zobaczcie tą konstrukcje) Obejrzałem allegro i praktycznie 90% to podróbki wg mnie, a ludzie kupują jak głupie - bo tanio. Ciekawe czy ktos zrobi z tym kiedyś porządek. Co do mnie to chce by ten kolo oddał mi kase za ten szmelc to zapomne o sprawie. masakra z tymi podróbkami. Może ktoś potwierdzi moje wnioski o tej karcie.

Nie wiem może się w czymś mylę w tym porównaniu tak czy siak zobaczcie to (5 plików graficznych w załączniku - moja dzisiejsza praca po godzinach):

Załączone pliki



#36 # BERION #

# BERION #

    3xNIE

  • Moderatorzy
  • 8926 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:rom0:/
  • Interests:Stare graty (konsole/kompy), gry, game-hacking i reverse engineering. A co? :}

Wysłany 07 grudzień 2007 - 00:16

Nice i THX za info. O śrubkach nie pomyślałem, rozbierać nie rozbierałem.

Potwierdzać myślę nie trzeba - wystarczy, że widać na kości "kawałek gluta". :D

#37 ArniHell

ArniHell
  • GoodFellas
  • 1257 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:z kontowni

Wysłany 07 grudzień 2007 - 07:24

Ja też kupiłem kartę, ale gadałem z sprzedającym i mówił że ma z Azji dostawy, wiedziałem że to będzie podróbka. Potrzebowałem drugiej karty na PESa bo oryginalną miałem zasraną. Różnicę w kartach widać gołym okiem.
Dodaj obrazek

#38 visente

visente
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 15 grudzień 2007 - 08:46

Witam!
Jakos nie moglem znalesc dlatego pytam. Mimo iz karta nie jest zapisana do konca, to nie moge robic nowych savow, w ogole nie moge zobaczyc co jest zapisane na niej , pojawia sie napis ze na karcie nie ma zadnych danych a ilosc wolnego miejsca to ok 1200kb, zapisane stany gier sa niedostepne.
Czy mozna ja w jakis sposob sformatowac? Nie wiem czy karta jest oryginalna, kupilem ja razem z konsola. Konsola w wersji slim y chipem modbo760.

#39 Gorgonek

Gorgonek

    Sod Off Baldrick

  • Użytkownicy
  • 7041 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Tutaj

Wysłany 15 grudzień 2007 - 09:24

Można, ale jak "jakoś nie poczytałeś" to "jakoś nie znalazłeś" :roll:

Dodaj obrazek


#40 mrkey

mrkey
  • Nowy
  • 7 Postów:

Wysłany 24 grudzień 2007 - 12:18

sprawdziłem swoja memorke ze zdjeciami consoloman i musze powiedziec ze chyba mam inna wersie czy cos bo zewnetrznie wyglada dosłownie jak orginał nawet porównywłem z memorka kolegi ale jak otworzyłem swoja to wszystko wygladało znacznie inaczej (nie porównywałem elektroniki z elektronika kolegi nie zgodził sie ^.^).
moze dlatego ze mam inna wersie ?
zdjecia :
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
na pamieci napisane jest (bo na zdjeciu nie widac ^.^):
MSUS08281A - TPCA
01 - IM - 361 - 06P
A8SB0242J5
0641 - KOREA

problem wystepuje w grach z serii burnout :D
revange,dominator : Musze wyjac memorke przed odpaleniem bo innaczej nie wykrywa ^.^
burnout 3: Memorka jest wykrywana robie zeby zapisało to wtedy wyskakuje ze nie mam memorki ;(
u kolegi (z ta memorka porównywałem swoja) problem nie wystepuje wiec to nei jest od gry.
zapomniałem o pytaniu :) "czy ta karta jest oryginalna czy nie ? "

#41 ffgriever

ffgriever

    TMPGFitG

  • Moderatorzy
  • 1949 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Jelenia Góra

Wysłany 24 grudzień 2007 - 12:49

To na 100% nie jest oryginalna, a wygląda więc na podróbkę jakiejś podróbki. Brak obsługi MG na pierwszy rzut oka.

PS. Bardziej to przypomina wieloblokową kartę do psx ze zmiennymi stronami jak kartę do ps2.

#42 ArniHell

ArniHell
  • GoodFellas
  • 1257 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:z kontowni

Wysłany 24 grudzień 2007 - 13:00

http://img152.images...anuj0006zi3.jpg - u mnie widać różnicę tak jak mówiłem.
Dodaj obrazek

#43 mrkey

mrkey
  • Nowy
  • 7 Postów:

Wysłany 24 grudzień 2007 - 13:04

Zobacz postffgriever, o 24.12.2007, 12:49, napisał:

To na 100% nie jest oryginalna
no szkoda ... dobrze ze problem wystepuje tylko przy burnout.
dzieki za uwage :D

Zobacz postArniHell, o 24.12.2007, 13:00, napisał:

http://img152.images...anuj0006zi3.jpg - u mnie widać różnicę tak jak mówiłem.
ta po prawej jest oryginalna ? bo moja wyglada podobnie ...
ma płaskie sróbki dobrze zrobione napisy ... na pierwszy rzut oka nie ma róznicy :P

#44 ArniHell

ArniHell
  • GoodFellas
  • 1257 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:z kontowni

Wysłany 24 grudzień 2007 - 13:53

ta po lewej jest oryginalna ta po prawej to podróbka za 30zł. widać po napisach PlayStation 2 jedna literka grubsza od drugiej i w ogóle to wygląda tak jak by ktoś to od ręcznie robił i jeszcze jaśniejszy kolor karty.
Dodaj obrazek

#45 Kazuyuki

Kazuyuki
  • Nowy
  • 4 Postów:

Wysłany 27 grudzień 2007 - 22:38

Hej,

Mam jakiś dziwny problem i nie wiem jak go rozwiązać.
Jakiś tydzień temu zakupiłem sobie konsolkę PS2 przerobioną Ripper'em. Model konsoli to bodajże SCPH-30004. To ta starsza, grubasek :)
Wszystko mi ładnie chodzi, mam tylko dziwny problem z kartą pamięci.
Otóż zdecydowana większość gier bez problemu wykrywa kartę i ładnie zapisuję. Ale problem zaczął się gdy chciałem uruchomić NFS: Pro Street. Gra się po prostu zawieszała na ekranie startowym w stanie "Saving..." na karcie pamięci. Po prostu cały czas szło Saving i nic się nie działo, czekałem z 10 minut. Wcześniej miałem podobny problem z God of War (za równo z pierwszą i drugą częścią) z tym, że tam gdy tworzyło pierwszy raz save'a trwało to z ok. minutę a potem było już ok, normalnie zapisywało (mniemam, ze ta gra tak po prostu miała, dłużej tworzyła sobie pierwszego save'a). Niestety ta sama metoda z czekaniem przy NFS'ie się nie sprawdziła. No ale nic, olałem. Jednak dziś włączyłem sobie Genji: Dawn of Samurai i tu jest coś dziwnego. W ogóle mi nie wykrywa karty pamięci, cały czas wyświetla się komunikat po włączeniu gry "No memory card in slot 1". Nie wiem co z tym zrobić, karta pamięci jest oryginalna (chociaż im więcej czytam o tych podróbkach i o tym jak bardzo są podobne, tym co raz bardziej wierzę, że to podróba), sformatowałem ją MCKiller'em ale to nic nie pomaga. Reszta gier bez problemu się zapisuję - bez zająknięcia.

Aha i jeszcze inny problem, ale też z kartą pamięci. Mianowicie, dlaczego żadna gra nie wykrywa mi memorki jak jest ona włożona w slot 2 ? Czy nie powinno być tak, że po sprawdzeniu slot 1 i nie znalezieniu tam niczego nie powinna automatycznie zacząć przeglądać slotu 2 ? Mam to za równo przy grach na PS2 jak i w grach z PSX'a. Na PSX'ie też, jak włączyłem grę i miałem kartę pamięci z PSX'a w slot 2 to mi jej nie wykryło, dopiero po włożeniu jej do pierwszego slotu mogłem normalnie zapisywać. Powiedziałbym, że slot walnięty, jednak jak włączę konsolkę bez żadnej płyty i wezmę "Browse" to wyświetlają się obie karty - PS2 ze slotu 1 i PSX ze slotu 2. Mogę na nich normalnie robić operację usuwania save'ów bez problemu.

Nie wiem już co z tym jest ...
Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie.
Czy to możliwe, że ten Genji: Dawn of Samurai po prostu nie rozpoznaję tej karty pamięci ? Może to jakaś podróba w oryginalnej obudowie :P ?
Dodam, że jak wcześniej (gdzieś na początku tego roku) miałem konsolkę PS2, ale model slim, to grałem też w Genji'ego i normalnie się zapisywał, więc raczej z grą wszystko jest OK.

#46 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 28 grudzień 2007 - 00:05

Podejrzewam ze jednak nie masz oryginala skoro sa takie problemy z sejwowaniem. A co do tych slotow to niestety nie kazda gra obslugije 2 slot nie wiem czemu programisci zaniechali tego ale tylko w nielicznych tytulach mozesz wybierac pomiedzy 1 a 2 slotem :(

Dodaj obrazek


#47 Kazuyuki

Kazuyuki
  • Nowy
  • 4 Postów:

Wysłany 28 grudzień 2007 - 11:43

Ah, czyli jednak szykuje mi się zakup nowej memorki. Spodziewałem się tego :)
Hmm na allegro znalazłem taką aukcję http://allegro.pl/it...rzedaz_60_.html

29 zł to trochę tanio jak za oryginał ... ale tyle ludzi kupuje, tak wychwala sprzedawca, że w 100% oryginalne.
Ja mam słabe oko, ale z tego co czytałem to między innymi oryginały można rozpoznać po odpowiedniej barwie żółtej opakowania, nalepce "Black" oraz tym, że wyżłobione literki SONY są bardziej ... kanciate ? Coś takiego ;) Wydaje mi się być dobra, co sądzicie ?

Chociaż za tę cenę....

--Edit--

Ta aukcja też wydaje się być ciekawa http://allegro.pl/it...w_wa_ursus.html

@down

No to "trochę" miało być takie ironiczne ale mi nie wyszło :P
Generalnie chamsko, że na tych aukcjach tak oszukują :/

#48 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 28 grudzień 2007 - 11:51

Zobacz postKazuyuki, o 28.12.2007, 11:43, napisał:

29 zł to trochę tanio jak za oryginał ...

Dobry zart.

Dodaj obrazek


#49 ffgriever

ffgriever

    TMPGFitG

  • Moderatorzy
  • 1949 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Jelenia Góra

Wysłany 28 grudzień 2007 - 11:53

Jeszcze jakiś czas temu pisali o "oryginalnie zapakowanych", teraz już nawet w to się nie bawią...

Kup jeśli chcesz, ale to wymiana kłopotów na takie same kłopoty. Skontaktuj się z uczciwym sklepem i spytaj za ile kupują oryginalne karty, a jeszcze muszą na tym zarobić. Sprzedając je za 29zł ponosili by spore straty.

#50 Kazuyuki

Kazuyuki
  • Nowy
  • 4 Postów:

Wysłany 28 grudzień 2007 - 12:24

A uczciwy sklep to jaki ? Bo z tego co czytałem na różnych forach to i nawet w bardzo popularnym sklepie internetowym z grami itp. zaczynającym się na "U" a kończącym na "A" zamiast oryginalnej karty przesłali podróbkę :/

Ktoś się orientuję gdzie mogę kupić oryginalną kartę pamięci ? Bo szukam i szukam, niby są sklepy, niby ceny już większe niż na allegro bo w granicach 50-60 zł (przecenione z 119 zł zazwyczaj) ale jak czyta się na niektórych forach komentarze to wciąż niewiadomo czy to oryginał czy podróbka :/

#51 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 28 grudzień 2007 - 12:50

W mm albo sturnie popatrz ogolnie w hiper i super marketach tam beda oryginalne (przynajmnije powinny)

Dodaj obrazek


#52 gore

gore

    NIN - Perfect Drug

  • GoodFellas
  • 3258 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:P-ń
  • Interests:psp/ps2/net/rpg

Wysłany 29 grudzień 2007 - 00:53

1. mozesz kupic za 29zl, moze wyzbywa sie z magazynu na szybko i tyle
2. mozesz uzgodnic ze jezeli nie bedzie to oryginal on zwraca ci pieniadze
3. troche tamta aukcja mi smierdzi....
4. w MM na pewno są oryginalne, ale ceny też mają zajeb*ste
5. kup na allegro w cenie ~70 zł :) zawsze o 29 zł taniej niz empik/mm
scph-75004:v14+ripper 3.41u+pvr-802w+Sony MagicGate mc 8MB+Logitech cordless action controller
+Sony ds2+Singstar+Logitech socom headset+eyeToy+OpenPS2Loader0.6+FMCB1.18b
NX6125+Sempron Mobile 3100+Ati 200M+1,5GB_Ram+AVerTV_E501
PSP (fat) 5.50GEN-D3 TA-081+SanDisk2Gb

Laser Ci siada? Masz Pytanie? Napisz TUTAJ "F.A.Q Dotyczące Lasera w PS2/PSTwo"

#53 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 29 grudzień 2007 - 09:39

Zobacz postgore, o 29.12.2007, 0:53, napisał:

1. mozesz kupic za 29zl, moze wyzbywa sie z magazynu na szybko i tyle

Chyba sam w to nie wierzysz kto moc zarobic na czyms bedzie to sprzedawal za bezcen jeszcze teraz kiedy ludzie pokupowali konsole i beda potrzebowali MC.


Cytuj

4. w MM na pewno są oryginalne, ale ceny też mają zajeb*ste

W mm zazwyczaj jest drogo ale w tamtym roku w tym samym czasie co teraz czyli na wietrzeniach magazynu w mm kupilem (zupelnie przypadkiem szukajac tunera tv) MC za 49zl i na 10000% (byly moze z 3 szt.) a wiec mozna kupic niedrogo tylko trzeba miec szczesnie i znalezc.

Dodaj obrazek


#54 dmlakers1

dmlakers1

    Ojciec Koordynator

  • GoodFellas
  • 3215 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:"czerwona" Łódź (moje miasto), Wolna RP (bez Kaczorów, Giertychów, Leppera, moherów i okupantów z Watykanu)
  • Interests:Islam, Parapsychologia, Historia PRL-u, Historia i kultura Afro-Amerykanów, Historia Średniowiecza, Star Wars, Gry Video, Kultura Hip-Hop, Filmy: horrory, komedie PRL, Monty Python, Wu-Xia, sci-fi, X-Files...

Wysłany 29 grudzień 2007 - 13:10

Zobacz postgryzzli, o 28.12.2007, 12:50, napisał:

W mm albo sturnie popatrz ogolnie w hiper i super marketach tam beda oryginalne (przynajmnije powinny)

Oj nie byłbym tego aż tak pewien.
Nie wiem jak jest z kartami pamięci do PS2 ale ku przestrodze napiszę swoją "przygodę" z Media Markt.

Postanowiłem kupić sobie większą kartę pamięci do PSP czyli Memory Stick Duo Pro o pojemności 8GB. Wiedziałem, że na Allegro są same podróbki więc udałem się wpierw do Fotojockera ale cena mnie odstraszyła (ok 550 PLN)... tym samym skierowałem sie do sklepu "nie dla idiotów"...a tam karta taka jaką szukam, firmy SONY za przystępną cenę (o ile dobrze pamiętam 430 PLN). Oczywiście szybko zakupiłem i to był mój ogromny błąd... :x
Karta ta była zwykłą podróbką (bardzo dobrze wykonaną, ale podróbką)... nie obsługiwała Magic Gate, pomimo pojemności 8GB można było zapisać danych jedynie do ok. 5GB, plików *iso z grami wykrywała maksymalnie 5 itp...
Na szczęście udało mi się wywalczyć (po ciężkich bojach) zwrot gotówki... ale i tak zarówno pan z obsługi na sklepie jak i ten z serwisu zapierali się i "bili w pierś", że karta jest oryginalna a wadliwa jest moja PSP :wacko:

Więc na koniec moja dobra rada: uważąjcie na markowe sklepy typu MM, Saturn czy markety, gdyż tam również można "naciąć" się na podróbke i róbcie zakupy z głową, a nie pod wpływem niskiej ceny... <_<
PSP - (1.50 JAP)+CF 5.00M33-6+16GB microSDHC
PS2 - 9 letnia SCPH 30004+Ripper 3.41
PS3 - (2.76 EU)+SIXAXIS+DualShock3+pilot+PS3 Eye+MotorStorm+Resistance+GT HD+Heavenly Sword+Call of Duty 3+Call of Duty 4+Call of Duty 5+Uncharted+UT 3+Burnout Paradise+GT5P+Jericho(SE)+MGS4(CE)+Battlefield:BC(GE)+MoH Airborne+Orange Box+PES2009+Far Cry 2+Resistance 2+GTA4+MotorStorm 2+KillZone 2
TV : LCD SONY BRAVIA 20S2020 HD READY + SONY BRAVIA2 32W4210 FULL HD


#55 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 29 grudzień 2007 - 13:12

Dlatego napisalem w nawiasie ze powinny a czy sa to juz inna sprawa.

Dodaj obrazek


#56 hms84

hms84
  • Nowy
  • 3 Postów:

Wysłany 30 grudzień 2007 - 12:24

Witam!
Karta ktora kupilem byla oczywiscie podrobka,kupilem nowa w MM i wszystko dziala jak nalezy:D
Dualshock ktory kupilem rowniez u tego goscia to tez 100% podrobka! Sprzedawca zarzekal sie ze oryginaly ale dopuszccil mozliwosc zwrotu.Mozliwe ze zostawilbym sobie ta karte gdyby zapisywala mi save'y z GOW.
Szczesliwie obu rzeczy sie pozbylem i nie stracilem na tym ani zlotowki.
Co do wygladu karty to byla identyczna z oryginalna z ta roznica ze byla bardziej chropowata i jakby plastik troche inny, bez oryginalnej karty wg. mnie dla laika nie do odroznienia,oznaczenia na karcie identyczne.
Co do dualshocka, rowniez taki sam jak oryginal,dzialal bez problemow,pudelko identyczne z oryginalem,roznice jakie zauwazylem to oryginalny pad jest mocno czarny a podrobka byla w troszke innym odcieniu z malymi sladami jakby brokatu(?), a napis Dualshock2 jasniejszy niz w oryginale.Jakosc podrobki bardzo dobra ale czy sie oplaca? za 110PLN w MM jest oryginalny pad w komplecie z karta pamieci.
Z tego co zauwazylem wszystskie nowe pady i karty na allegro to podroby!!!! Kupujcie tylko w sklepach!
Oryginalne uzywki tez odradzam:P
Pozdrawiam!

#57 Pluszak15

Pluszak15
  • Nowy
  • 2 Postów:

Wysłany 07 styczeń 2008 - 18:42

Gorgonek mam pytanie.Chce rozkręcić memorke ale nie moge odkręciłem 2 śróbki i dalej nie chce iść tak pod koniec pomóż

EDIT:OK już wszystko wiemmam memorke taką samą jak mrkeyPozdrawiam

#58 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 07 styczeń 2008 - 19:02

No Gorgon pomoz koledze najlepiej potrzymaj mu....karte a on ja rozbierze :P (sory nie moglem sie powstrzymac)

Jak to nie chce wyjsc? Przeciez tam sa zatrzaski podwarz lekko srubokretem powinno odejsc.

Edytowanie przez gryzzli, 07 styczeń 2008 - 19:04 .
Ryjkiem mu mogę ją na pół rozłamać ^_^

Dodaj obrazek


#59 Pluszak15

Pluszak15
  • Nowy
  • 2 Postów:

Wysłany 08 styczeń 2008 - 21:45

Kupie sobie nową karte :P a tamtajuż rozbroiłem.

#60 Garond

Garond
  • Nowy
  • 11 Postów:

Wysłany 20 styczeń 2008 - 17:43

Czy akcesoria firmy DATEL będą działać w pełni sprawnie?

np. http://www.robson.pl...hp?p=16&id=3475




0 użytkownik(ów) czyta ten temat

0 użytkownik(ów), 0 gości, 0 anonimowy(ch)