Skocz do zawartości


Mod-Chip i Flash Napędu - pytania, wątpliwości itp.


  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
715 odpowiedzi w tym temacie

#691 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 14 czerwiec 2009 - 18:56

nie musisz
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#692 GraX

GraX
  • Nowy
  • 21 Postów:

Wysłany 13 sierpień 2009 - 12:11

Witam

Mam takie pytanie co dzis lepiej wybrac chip czy flash? co lepsze? moze jakies + i - tych 2 opcji?

#693 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 13 sierpień 2009 - 15:16

A kto teraz montuje chipa tylko flashuja napędy nikt nie bawi w lutowanie skoro można zrobić to bezinwazyjnie (prawie).

Dodaj obrazek


#694 GraX

GraX
  • Nowy
  • 21 Postów:

Wysłany 13 sierpień 2009 - 19:14

Gryzzli nie jestem na czasie z xklockiem dlatego pytam ;p czyli flash najlepsza opcja?

#695 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 13 sierpień 2009 - 20:11

I jedyna jeżeli chodzi o nowe konsole a raczej napędy.

Dodaj obrazek


#696 GraX

GraX
  • Nowy
  • 21 Postów:

Wysłany 14 sierpień 2009 - 16:00

Ok thx za info :)

#697 deus

deus
  • Nowy
  • 40 Postów:

Wysłany 26 sierpień 2009 - 18:27

Witam!
Zamierzam w przyszłym tygodniu przerzucić się z iXtreme 1.5 na 1.6, zaktualizować dashboard i kupić golda na rok. Pytanie: czy slychac o przypadkach banowania konsol na nowym firmware i dashu przez m$? Bo z tego co pamiętam przy 1.5 nie banowali ponoć (?).

Edytowanie przez deus, 26 sierpień 2009 - 18:30 .


#698 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 26 sierpień 2009 - 18:59

Zawsze jest szansa że dostaniesz bana choć w przypadku 1.41, 1.5 i 1.6 dużo mniejsza niż było to w poprzednich fw w każdym bądź razie nowych zabezpieczeń póki co nie ma.

Edytowanie przez gryzzli, 26 sierpień 2009 - 18:59 .

Dodaj obrazek


#699 Barłomiej

Barłomiej
  • Użytkownicy
  • 84 Postów:

Wysłany 07 wrzesień 2009 - 17:46

Witam :D

czy jesli mam plyte glowna na ata (kontroler ide: via), to da rade przerobic konsole? W jaki sposób mogę wtedy podpiąć napęd konsoli pod komputer?

#700 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 07 wrzesień 2009 - 18:11

Potrzebujesz kontrolera Sata a nie ata.

Dodaj obrazek


#701 emcepl

emcepl

    Niedzielny Gracz

  • Moderatorzy
  • 3148 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 08 wrzesień 2009 - 08:01

Potrzebujesz dodatkowej karty z chipsetem VIA VT6421A. Na Allegro po ~25 zł.
Dodaj obrazek
PS2 V3 & V9 SS | NA | FMCB 1.8 | LE v4.40 | HDL 0.8c | SMS 2.9.4 PL
PSP-1000 TA-081 | 5.00-6 M33

#702 x360__blood__devil

x360__blood__devil
  • Nowy
  • 2 Postów:

Wysłany 28 listopad 2009 - 15:15

ja mam pytanko
czy to prawda że po przeróbce w tzw "flash'u" pozostaje gwarancja od M$ ?

#703 Gorgonek

Gorgonek

    Sod Off Baldrick

  • Użytkownicy
  • 7041 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Tutaj

Wysłany 28 listopad 2009 - 16:17

Nie, ucieka przez okno

Dodaj obrazek


#704 GraX

GraX
  • Nowy
  • 21 Postów:

Wysłany 16 maj 2010 - 17:00

Witam

Czy obecnie da sie przerobix kazdego x360 bez wzgledu na posiadany naped? Czy istnieje jakas alternatywa dla iextreme?

#705 play

play
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 24 sierpień 2011 - 17:47

Witam , mam problem zauktalizowalem dashborda na najnowszą wersje gry nie działały wiec przerobiłem konsole jeszcze raz .I teraz nie wiem jak nagrac gry aby działały przepuszczam je przez abgx360 i dalej nie działają prosze o pomoc

#706 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 24 sierpień 2011 - 20:43

Bardzo twórcza twa wypowiedź wszystko z niej rozumiemy!

Dodaj obrazek


#707 maverik

maverik
  • Użytkownicy
  • 713 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 15 styczeń 2012 - 15:16

Witam, panowie jak wygląda sprawa przerobienia Slima ? każdy model sie da przerobić ?

#708 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 15 styczeń 2012 - 18:58

jaki rodzaj modyfikacji masz na mysli?
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#709 maverik

maverik
  • Użytkownicy
  • 713 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 19 styczeń 2012 - 15:26

obojętnie byle by czytak kopie zapasowe gier

#710 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 19 styczeń 2012 - 19:37

a co sie stalo z Twoimi oryginalami?
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#711 maverik

maverik
  • Użytkownicy
  • 713 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 19 styczeń 2012 - 20:55

Temat: Modchip/Flash a nie gdzie są Twoje oryginały :D, ale mam pare gier w stanie kiepskim i szkoda mi kasy żeby kupić drugie takie same gry a dawniej zrobiłem obrazy płyt,

Edytowanie przez maverik, 19 styczeń 2012 - 20:56 .


#712 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 20 styczeń 2012 - 20:32

Przysiegnij na zycie swoich rodzicow.
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#713 maverik

maverik
  • Użytkownicy
  • 713 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 21 styczeń 2012 - 15:10

czlowieku chyba cie popierdolilo nie z takimi tekstami po 1 a po 2 to moja sprawa jest temat o tym to pisze

#714 # BERION #

# BERION #

    3xNIE

  • Moderatorzy
  • 8926 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:rom0:/
  • Interests:Stare graty (konsole/kompy), gry, game-hacking i reverse engineering. A co? :}

Wysłany 21 styczeń 2012 - 17:52

To się nazywa Pythonowski humor. ;)

#715 kidman64

kidman64

    smutno ci? zabij sie

  • GoodFellas
  • 4046 Postów:
  • Gender:Male

Wysłany 21 styczeń 2012 - 19:47

Zobacz postmaverik, o 21 styczeń 2012 - 15:10 , napisał:

czlowieku chyba cie popierdolilo nie z takimi tekstami po 1 a po 2 to moja sprawa jest temat o tym to pisze

dlaczego sie denerwujesz? Skoro mowiles prawde to nie musisz sie obawiac smierci swoich rodzicow.
Dodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazekDodaj obrazek
Dodaj obrazek

#716 Berry

Berry
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 02 luty 2012 - 15:08

Witam
Dzisiaj dotarł do mnie xbox, mam zamiar go sam przerobić.
Próbowałem doczytać się i dowiedziec coś więcej, ale tematy sa tak porozrzucane że sam nie wiem co z czym się je.
Często sa opisy, ale co to wogle za soft jest i z czym to się je to juz nikt nie napisze, więc laikowi ciezko przebrnąc przez ta pierwsza bramkę...

oto moja konsola
http://zapodaj.net/e...6463c9.jpg.html

Mógły mi ktoś schematycznie / kolejnościowo podac co należy zrobić?

Edytowanie przez Berry, 02 luty 2012 - 15:10 .





1 użytkownik(ów) czyta ten temat

0 użytkownik(ów), 1 gości, 0 anonimowy(ch)