Skocz do zawartości


Tutorial UMDGEN v4.00z ISO na CSO


  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gunek

Gunek
  • Użytkownicy
  • 141 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Niewodnica Korycka

Wysłany 24 lipiec 2008 - 23:21

Zacznijmy od tego, co to jest UMDGEN
Jest to program, dzięki któremu możemy tworzyć z rozpakowanego UMD – pliki ISO, CSO i DAX.
Poniżej przedstawiam listę zmian, jakich przeszedł program od ostatniej wersji (v3.50)
V4.00
:arrow: Nowy Layout programu.
:arrow: UMGGen odczytuje informacje z UPDATE/PARAM.SFO i PSP_GAME\PARAM.SFO.
:arrow: Zoptymalizowane dodawanie buttonów. Funkcja ta także zmniejsza dummy data i umożliwia usuwanie update.
:arrow: Generator UMD_DATA.BIN daje Ci możliwość stworzenia nowego pliku.
:arrow: Możliwości zmiany wersji, FW w pliku PARAM.SFO za pomocą przycisków +/-.
:arrow: Możliwości przeciągania plików.
:arrow: Pełny support suport formatami CSO i DAX.
:arrow: Format EZIP został usunięty
:arrow: Dodano opcje DUMMY FILE
:arrow: Poprawiono także inne mniejsze błędy z v3.50




Jak skonwertować gre?


Punkt 1 Pobieramy program :arrow: http://rapidshare.co...MDGen_v4.00.rar
Punkt 2 wszystko opisałem na fotkach pozdro B) [DOMOWEJ ROBOTY]

Załączony plik  UMD1.1.jpg   25,29K   439 pliki do pobrania

Załączony plik  UMD2.2.jpg   24,1K   440 pliki do pobrania

Załączony plik  UMD3.3.jpg   31,66K   443 pliki do pobrania

Załączony plik  UMD4.4.jpg   24,46K   471 pliki do pobrania

Załączony plik  UMD5.5.jpg   23,78K   448 pliki do pobrania

Załączony plik  UMD6.6.jpg   48,09K   417 pliki do pobrania

Załączony plik  UMD7.7.jpg   36,25K   406 pliki do pobrania

Załączony plik  UMD8.8.jpg   33,21K   323 pliki do pobrania


No i mamy gotowy obraz gry w CSO B)

Jest to najłatwiejszy sposób a zarazem najbezpieczniejszy

Edytowanie przez Gunek, 25 lipiec 2008 - 11:02 .


#2 Grandi

Grandi
  • Użytkownicy
  • 853 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Bilsko
  • Interests:PS3

Wysłany 25 lipiec 2008 - 06:40

Spoko tutek, ale napisz jak jeszcze zripować grę. Ze trzeba usunąć folder Update jak jest i plik boot.pbp :) nie Eboot :) heh napisz to i jak usunąć niepotrzebne filmiki itp. to tutek będzie idealny. Pozdro :)

Dodaj obrazek
Dodaj obrazek
Dodaj obrazek


#3 Gorgonek

Gorgonek

    Sod Off Baldrick

  • Użytkownicy
  • 7040 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Tutaj

Wysłany 25 lipiec 2008 - 09:51

Zrób z tego PDF'a jak wszystko na fotkach opisałeś, albo coś w ten deseń. Tak to nie bardzo ma sens :?

Dodaj obrazek


#4 Gunek

Gunek
  • Użytkownicy
  • 141 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Niewodnica Korycka

Wysłany 25 lipiec 2008 - 11:13

Myślę, że ta forma jest czytelna kierujemy się od góry na dół
Jak się wyrobie to dziś dodam jak Zrippowac grę pozdro B)

#5 LilCorey

LilCorey
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 14 maj 2009 - 20:06

Dlaczego nie mogę wcisnąć optimize??

#6 # BERION #

# BERION #

    3xNIE

  • Moderatorzy
  • 8926 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:rom0:/
  • Interests:Stare graty (konsole/kompy), gry, game-hacking i reverse engineering. A co? :}

Wysłany 15 maj 2009 - 10:29

Bo najpierw klikamy w dummy search a potem w optimize jeśli jakieś znajdzie. ;]

//z tego co pamiętam.

#7 krychman

krychman
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 30 sierpień 2009 - 19:19

Kawal dobrej roboty!
Brawo!

#8 ObitoHero

ObitoHero
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 29 wrzesień 2009 - 19:19

ale co mam zrobić żeby gra wymagająca softu 5.55 chodziła mi na 5.50 gen ????? jakich opcji mam użyć

#9 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 29 wrzesień 2009 - 19:56

Póki co tylko soul calibur został tak "przerobiony" reszta gier czeka na nowego CF'a

Dodaj obrazek


#10 eryk74

eryk74
  • Nowy
  • 1 Postów:

Wysłany 23 wrzesień 2011 - 08:52

siemka ludzie,mam taki problem ,ze mój komputer widzi plik cso i iso jako nieznaną aplikację,jaki program mam zastosować żeby pokazały się normalne ikonki.proszę szybką odpowiedź.

#11 gryzzli

gryzzli

    Szkoła to ZŁO

  • GoodFellas
  • 5527 Postów:
  • Gender:Male
  • Location:Kraków
  • Interests:Konsole, komputery, ogolnie sprzet, telefony komorkowe noi oczywiscie gry

Wysłany 23 wrzesień 2011 - 09:22

A do czego ci to potrzebne?

Dodaj obrazek





0 użytkownik(ów) czyta ten temat

0 użytkownik(ów), 0 gości, 0 anonimowy(ch)